piątek, 12 kwietnia 2013

WYNIKI ROZDANIA

Witam Was po przerwie, w czasie której odkrywałam piękno Azji. 

Miło mi ogłosić wyniki rozdania:





zestaw 1 - karolka rz
zestaw 2 - Faelwennn
zestaw 3 - Aktualnaa
zestaw 4 - Karolina Sykes


Gratuluję i dziękuję wszystkim za udział w rozdaniu :)) 
Bardzo proszę o maile z Waszymi adresami.

Zaraz biorę się do fotografowania i opisywania moich azjatyckich zdobyczy kosmetycznych... Żałuję, że nie poleciałam tam bez bagaży... zapełniłabym każdej wielkości walizki :)


10 komentarzy:

  1. ale mi miło! :) nigdy nic nie wygrałam

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, bardzo się cieszę :) nie ma to jak miłe zakończenie męczącego dnia :)
    Dziękuję :) i gratuluję innym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Trzy paczki wysłane :) Karolka - gratulacje :) Twoja paczka zostanie wysłana w poniedziałek; W czasie, kiedy pisałaś byłam na poczcie :)

      Usuń
    2. ok, nie ma problemu. Nie musisz się spieszyć, możesz wysłać przy okazji....

      Usuń
  4. nominuje Cie do Liebster Award
    szczegóły na moim blogu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Proszę nie zostawiać linków i zaproszeń.