czwartek, 5 września 2013

KRÓTKI POST DLA MIŁOŚNIKÓW ZWIERZĄT + ROZDANIE na psiediety.blogspot.com

Z przyjemnością piszę dzisiejszy post :)  Blog http://psiediety.blogspot.com/ jest miejscem szczególnym - to najbogatsze źródło wiedzy w polskim internecie dotyczące zdrowia psów; Piszę to z całą odpowiedzialnością osoby, która od miesięcy poszukiwała przyczyn pogorszenia stanu zdrowia mojego psa; Przeżyłam kilka rozczarowań, kiedy okazywało się, że doskonali weterynarze nie potrafią ułoży zbilansowanej, domowej diety dla psa, opracować planu suplementacji, poradzić, jakie zioła mogę stosować w diecie. Zaliczyłam kilka renomowanych gabinetów weterynaryjnych w kilku miastach; Otrzymywałam tylko porady, jaką gotową karmę kupić, a kiedy czytałam jej skład, dochodziłam do wniosków, że weterynarze nie mają pojęcia o tym, co powinna zawierać zdrowa psia dieta, a czego nigdy nie powinno w niej być; ; Psy są w moim życiu od zawsze - przez te lata poznałam wiele zagadnień związanych z ich zdrowiem, które wymagały uporządkowania w czasie wizyt u weterynarza; Niestety kiedy ostatnio w związku ze złymi wynikami mojej Szkotki, zadawane przeze mnie w gabinetach trudne pytania, doprowadzały do głuchej ciszy i kiedy odczułam, że zamiast rozmowy ze mną lepiej podać psu zastrzyk, rozpoczęłam poszukiwania w sieci.



Pewnego dnia trafiłam na blog Pani Bogusławy i wniebowzięta bogactwem informacji, interdyscyplinarnym podejściem do zdrowia psów, rzeczowością - odważyłam się do Autorki napisać;
Nie spodziewałam się tak szybkiej odpowiedzi; Pani Bogusława zainteresowała się przypadkiem mojego psa - nawiązałyśmy korespondencję; Wkrótce napiszę Wam o tym więcej :) Dziś chciałam polecić blog Pani Bogusławy, podziękować za jej porady, za dietę, którą dla nas opracowała, za porady w kwestii suplementów i za witaminy, które na moją Psią Przyjaciółkę działają REWELACYJNIE! Pani Bogusiu - jest Pani skarbnicą wiedzy - chylę czoła!

Jeżeli zależy Wam na zdrowiu Waszych czworonogów, interesujecie się zdrową, zbilansowaną dietą, suplementami, ziołolecznictwem, zapobieganiu schorzeniom, czy [postępowaniu w chorobach - zapraszam Was do obserwowania bloga http://psiediety.blogspot.com/
 i FB https://www.facebook.com/WellnessDlaPsow?fref=ts

*** Na blogu psiediety jest ROZDANIE  ***
Możecie zdobyć jeden z dwóch zestawów Eat on Feet - rozdanie trwa od 26.08.2013. do 27.09.2013 włącznie. Szczegóły - KLIK


Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)
Proszę nie zostawiać linków i zaproszeń.