wtorek, 11 marca 2014

Mydlana autolustracja

Dzisiejszy post będzie bardziej fotograficzny, niż opisowy... Cóż mogę napisać... jestem maniaczką mydeł!
 
Moje mydlane zbiory powiększają się...
Powoli rozglądam się za witryną, która pomieści pachnące kostki :)

Pociesza myśl, że w mydlanym szaleństwie nie jestem sama - dziękuję moim Wspaniałym Obserwatorkom z FB - dodałyście mi otuchy :)  Stowarzyszenie Mydlanych Zboczeńców ma już cztery członkinie ;)

***
MYDŁO Z POŁCZYŃSKĄ BOROWINĄ
"Naturalne mydło z dodatkiem borowiny nadaje skórze lekko kwaśny, korzystny odczyn wspomagający naturalny płaszcz wodno-lipidowy skóry. Działanie sorpcyjne kwasów humusowych pochodzących z torfu, którego pochodną jest borowina powoduje głębokie oczyszczanie skóry i jej długotrwałe nawilżanie. Fitohormony pobudzają metabolizm i procesy energetyczne komórek, co stymuluje syntezę kolagenu odpowiedzialnego za sprężystość skóry.
Mydło zawiera oryginalny wyciąg borowinowy będący skarbnicą substancji aktywnych torfu. Wyciąg borowinowy, poprawia stan suchej, łuszczącej się skóry i zmniejsza jej szorstkość, posiada wyjątkowe właściwości regeneracyjne, oraz glicerynę, która delikatnie nawilża i wygładza."

Kosmetyki z Połczyńską Borowiną znajdziecie TU
*** 
Czas na cudowne, kolorowe, naturalne mydła, które kupiłam podczas finału regat Tall Ship Races, 
w Szczecinie; Miała być jedna kostka, ale zagadałam się z przemiłym Francuzem - właścicielem stoiska i... odeszłam z pełną torbą mydeł i pięknym obrusem...

***
MYDŁA MARSYLSKIE 72% oliwy z oliwek
Mydło wyrabiane ręcznie od ponad 1000 lat, o działaniu pielęgnacyjnym i leczniczym - pomaga natłuścić skórę suchą, nawet tę najbardziej wrażliwą i alergiczną. 
Ma działanie stymulujące, przeciwbakteryjne, regenerujące. 
Mydło marsylskie nie zawiera konserwantów, sztucznych barwników, substancji zapachowych i składników pochodzenia zwierzęcego.

Mydło marsylskie można stosować do:
*mycia twarzy i ciała - nie wysusza, nawilża, natłuszcza, działa przeciwbakteryjnie; Dermatolodzy zalecają mydło marsylskie do pielęgnacji skóry wrażliwej, przesuszonej, alergicznej 
oraz do higieny intymnej;
*mycia włosów - staną się zdrowsze, błyszczące, mocniejsze; Mydło pomaga w walce z łupieżem.
*można stosować, jako środek dezynfekujący otarcia i drobne skaleczenia; Dzięki właściwościom antybakteryjnym chroni przed infekcjami;
*można stosować do prania ubrań niemowlęcych i dziecięcych;



Poniżej mydła wzbogacone dodatkami, które wpłynęły na ich zapach. SĄ FANTASTYCZNE!!! 
 
 MYDŁO MARSYLSKIE WERBENA

  
MYDŁO MARSYLSKIE MIGDAŁ


 MYDŁO MARSYLSKIE LAWENDA


 MYDŁO MARSYLSKIE TRUSKAWKA


 MYDŁO MARSYLSKIE MAK


TRUSKAWKA - WYDANIE MINI


MYDŁO MARSYLSKIE WETIWERIA I RUM




MYDŁO MARSYLSKIE GREJPFRUT



 MYDŁO MARSYLSKIE MELON


Ze strachu, że długo nie znajdę podobnych - każdego zaprezentowanego wyżej mydła nabyłam...
 po trzy kostki... Najwspanialszy zapach ma mydło makowe - nie przypuszczałam, że mak jest tak aromatyczny...

 Przed kolejną porcją mydeł - 
wspomnienia z finału Tall Ship Races 2013 w Szczecinie...

 
 
 Wały Chrobrego

 
 Cuauhtémoc – żaglowiec szkolny Marynarki Wojennej Republiki Meksyku; 
Marynarze - stojąc na rejach - żegnają gości i mieszkańców Szczecina.

 

 

 

 ***
 Mój nabytek sprzed kilku dni -  znalazłam je w sklepie ze starociami i nie miałam serca go tam zostawić :)

MYDŁO MARSYLSKIE L`OCCITANE


***
 Do TK Maxx zaglądam ostatnimi czasy tylko w poszukiwaniu mydeł - oto efekty:

MANDARYNKOWE mydło amerykańskiej firmy OLIVIA CARE


 Dla zainteresowanych - strona producenta - KLIK

***
Piękne - bo zapuszkowane mydło SCOTTISH FINE SOAPS


 

 FRANCUSKIE MYDŁA La SAVONNERIE de NYONS
 



zajrzyjcie, jakie cuda mają w ofercie - cóż za piękne puszki... KLIK

***
Uff...dobrnęłyście do końca? Jeśli tak - bardzo mi miło - dziękuję!

A co jest przedmiotem Waszego kosmetycznego uzależnienia?















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)
Proszę nie zostawiać linków i zaproszeń.